Origineel promotiemateriaal: de kalender in beeld

Mokken en pennen, maar ook digitale dingen als nieuwsbrieven en apps … promotiemateriaal is er inmiddels in allerlei vormen en maten. En laten we eerlijk zijn, het meeste verdwijnt al snel weer in de prullenbak. De kunst is dus om origineel promotiemateriaal te laten maken. Dingen die handig zijn. Dingen waar je blij van wordt. Dingen als een kalender, bijvoorbeeld.

Een kalender helpt mensen namelijk om georganiseerd te blijven en de focus te houden op wat er belangrijk is. Wat er op dat moment toe doet. Het maakt een strakke planning mogelijk waarin je makkelijker grenzen én prioriteiten kunt stellen. Bovendien houdt een kalender je ook gewoon op de hoogte van toekomstige evenementen. Ook fijn. Hoef je niks meer te missen.

origineel promotiemateriaal

Maar er is meer…

Ondanks dat een kalender zo handig is, vergeten veel mensen en bedrijven om er een aan te schaffen. Alleen daarom al is een kalender handig en origineel promotiemateriaal. Maar er is meer. Een promotionele kalender als relatiegeschenk biedt namelijk nog een hele hoop andere voordelen voor je onderneming. We sommen ze graag even voor je op:

1. Een betrokken doelgroep

Een kalender houdt je doelgroep betrokken. Het hele jaar door. Je kunt je relaties namelijk iedere maand opnieuw bereiken met een bepaalde boodschap en herinneren aan je merk of bedrijf. Met één product 365 dagen per jaar exposure.

2. Effectieve communicatie

Een kalender is een effectief middel voor (marketing)communicatie. Je kunt het invullen zoals je zelf wilt. Wil je bijvoorbeeld vrolijk en toegankelijk overkomen? Implementeer dan bijvoorbeeld een grap van de maand of wees een inspiratiebron en plaats op iedere maand een indrukwekkende quote. Je kunt natuurlijk ook van de mogelijkheid gebruik maken om acties en promoties te communiceren of om je diensten/producten nog eens onder de aandacht te brengen.

3. Hoge zichtbaarheid

Waar hang je een kalender op? Juist. Bij het koffiezetapparaat, op weg naar de toiletten of je zet er een op je bureau. In ieder geval op een plek waar-ie gezien wordt (want anders heb je er ook niet veel aan, natuurlijk). Met een kalender als origineel promotiemateriaal kun je er dus vanuit gaan dat het keer op keer bekeken wordt. Zeker op kantoor bij andere bedrijven.

Een kalender laten maken?

Bij editoo helpen we je graag je eigen kalender te maken en te profiteren van al die voordelen. Of je ‘m nu gebruikt als relatiegeschenk of cadeau doet aan je eigen werknemers om ze betrokken en gefocust te houden, samen zorgen we ervoor dat-ie altijd volledig aan jouw wensen voldoet en precies vertelt wat je wilt vertellen. Daar wordt iedereen blij van.

je eigen kalender maken

kalender relatiegeschenk

Nog meer origineel promotiemateriaal

Misschien heb je al een kalender laten maken of wil je iets dat jouw producten en/of diensten in een nóg beter daglicht zet. In dat geval kun je bij editoo ook je eigen magazine maken. Eentje waarin je klanten inspireert met de geschiedenis, visie en doel van je onderneming of gebruik er een als catalogus waarin je je producten op een unieke manier weet te showcasen. Leuk én functioneel!

Voornamelijk voor aanbieders van vakanties, pretparken en andere bedrijven uit de toerisme- of entertainmentsector, hebben we nu ook een klein en handig fotoboekje. Met een speciaal partnerprogramma kunnen je gasten snel en goedkoop hun eigen fotoboek maken en zo een blijvende herinnering aan het bezoek creëren. Gewoon vanaf hun telefoon op laptop en met integratie in jouw website of app. Dat is pas uniek. Klik hier voor meer informatie.

Meer weten?

Wil je meer weten over de mogelijkheden voor originele promotiemateriaal? We denken graag met je mee en maken het beste digitale drukwerk voor je. Neem contact met ons op via het contactformulier, bel 085 773 77 42 of mail naar blij@editoo.nl en laat je verrassen!

contact

Waarom iedere vereniging een club magazine kan gebruiken

lees meer

3 voordelen van een bedrijfsmagazine (met tips!)

3 voordelen van een bedrijfsmagazine (met tips!) Hoewel steeds meer business online plaatsvindt e...
lees meer

Clubs en verenigingen, wie is jullie doelgroep?

Clubs en verenigingen, wie is jullie doelgroep? Graag even jullie aandacht voor het volgende: wie...
lees meer
football-673206_1920

Tips voor het aanvragen van (sport)subsidies

Subsidies kunnen een interessante extra bron van inkomsten zijn voor clubs en verenigingen. Zeker...
lees meer
editoo-leren-van-succesvolle-tijdschriften-en-een-krant

Leren van succesvolle tijdschriften en één krant.

Leren van succesvolle tijdschriften en één krant. Je hoort en leest het regelmatig: print is dood...
lees meer
editoo-avg-verenigingen-en-facebook-wie-is-waarvoor-verantwoordelijk

AVG, verenigingen en Facebook. Wie is waarvoor verantwoordelijk?

AVG, verenigingen en Facebook. Wie is waarvoor verantwoordelijk? Goed, de AVG is in werking getre...
lees meer